Politica de livrare / returnare

Politica de livrare / returnare

 

 

La recepționarea produselor, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0241515161 sau prin e-mail la adresa hiragica2@gmail.com în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată în cel mai scurt timp posibil.

 

Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs nealimentar în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Această opțiune nu este valabilă pentru Clienții care nu sunt consumatori (adica nu este valabila pentru Clientii care sunt persoane juridice sau PFA).

 

Termenul de retragere din contract cu privire la următoarele categorii de Produse alimentare este după cum urmează:

 

Produsele din categoria măcelărie, legume–fructe, pește și panificație (produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid), trebuie sa aibă ambalajul de origine intact și se supun următoarelor reguli:

Produsele noastre  a căror perioada de valabilitate este de 24 de ore pot fi returnate in maxim 1 ora de la momentul livrarii comenzii; In cazul în care Clientul decide să se retragă din Contract, acesta: va putea completa online formularul de retur din sectiunea „Retururile mele” din rubrica ”Contul meu” de pe Website; sau va putea să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la numarul de telefon 0241515161 In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit Produsul pe care doreste sa-l returneze.

In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica urmatoarele reguli: daca pretul Produsului a fost achitat de catre Client, acestuia i se va rambursa respectivul pret în 14 zile de la data la care Clientul informeaza PIZZA MAESTRO asupra deciziei sale de retragere din Contract, cu conditia ca returul sa fie permis de lege. Rambursarea sumei se va efectua folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Client pentru achitarea pretului Produsului respectiv, cu excepţia cazului în care Clientul este de acord cu o altă modalitate de plată.

 

Clientul nu va plăti niciun fel de comisioane în urma rambursării. Suma plătită va fi rambursata după cum urmează: pentru Comenzile achitate prin card online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata; pentru Comenzile achitate cu ordin de plată, plata la livrare – prin aceeași modalitate de plată sau, cu acordul prealabil și expres al Clientului, prin virament bancar, în contul indicat de către Client;

 

PIZZA MAESTRO își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei plătite până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele. In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare a Produsului.

 

Potrivit prevederilor legale în vigoare, nu pot face obiectul dreptului de retragere: furnizarea de produse după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

 

Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate pe Website la solicitarea returului.

 

Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.